해당 사항에대허 문제를 아래와 같이 본사 사이트에 보냈고, 아래는 그것에 대한 답변 결과입니다.
영문 답변결과
Accept our apologies for the temporary inconvenience. The issue is a known one, and we have already found a fix for it. The entire process won't take longer than a minute or two, so please follow the steps from the method that you prefer more.
The first method is using CleanMyMac X, check the instructions below:
open CleanMyMac X and switch to the Uninstaller module;
look up CleanMyMac X in the list and hit Show to see more detailed results;
look for the Other section and place a check mark next to the CleanMyMac X folder;
hit Remove.
The second method is manual, here are the steps:
open Spotlight Search and type Users;
select the corresponding folder from the results;
open the Shared folder;
look for the CleanMyMac X folder and remove it from your Mac (clean Trash).
Any of the methods will help to fix the repeated activation issue.
아래는 번역문입니다.
잠시 불편을 끼쳐드린 점 사과드립니다. 이 문제는 알려진 문제이며, 이미 해결 방법을 찾았습니다. 전체 과정이 1~2분 이상 걸리지 않으니, 원하는 방법에 따라 진행해주세요. 첫 번째 방법은 CleanMyMac X를 사용하는 것입니다. 아래 지침을 확인하십시오.